تاریخ انتشار: 1402/6/11 0:14     /     کد خبر : 6469     /     دسته خبر : گزارش خبری
برند سامسونگ، محصول کره جنوبی به مدت ۱۷ سال متوالی به عنوان برند پرفروش تلویزیون در جهان درخشیده است. سامسونگ حالا در پایتخت آلمان از بزرگترین صفحه نمایش خود رونمایی کرده است؛ یک صفحه نمایش ۹۸ اینچی عظیم با جدیدترین فناوری کی۸ و کیو الایدی.
بنجامین براون، مدیر ارشد بازاریابی این شرکت در اروپا میگوید: «این همان چیزی است که مشتریان ما دنبال آن هستند. آنچه دریافتیم این است که مردم حتی پس از این همه سال در خانه بودن، باز هم زمان بیشتری را در خانه سپری میکنند. بنابراین ما روی مساله سرگرمی تمرکز کردیم. امروز ما یک تلویزیون بزرگ ۹۸ اینچی را به بازار معرفی میکنیم چرا که مرد مدام دنبال صفحه نمایشهای بزرگتر هستند و تلویزیونهای عظیمتر.»
او ادامه میدهد: «در عین حال ۷۱ درصد مردم به دنبال راهی برای کاهش انرژی مصرفی خانه خود هستند. بنابراین ما از هوش مصنوعی در همه ماشینهایمان بهره میبریم تا به مردم کمک کنیم هزینههای مصرف انرژی خود را کاهش دهند.»
او به آمار دیگری نیز اشاره دارد. اینکه بر اساس یافتههای این شرکت «۶۶ مردم امروزه میخواهند همه دستگاههایشان به یکدیگر متصل باشدبا نگاهی به موبایلتان ببینید در یخچال چه دارید و چه میخواهید؟
او درباره نمونههای مختلف این امکان توضیح میدهد: «برای نمونه ماشین لباسشویی شما آماده کار است، یک پیام کوتاه روی ساعت خود دریافت میکنید. یا اگر بیرون خانه هستید و کسی زنگ در را میزند شما میتوانید در را از روی موبایلتان باز کنید.
یا اگر بیرون خانه مشغول خرید هستید و نمیدانید در یخچالتان چه دارید، ما یک دوربین داخل یخچال سامسونگ قرار میدهیم تا بتوانید هرآنچه در یخچال دارید را در تلفن خود ببینید تا اینکه خرید درستی داشته باشید.»
در این نمایشگاه همچنین از گازهای روی میزی مقاوم و مجهز به فناوری روز رونمایی شده است.
مایکل گایزلر، مدیر کل آلمان و اتریش شرکت سوئدی الکترولوکس، هنگام رونمایی از این محصول میگوید که این یک «انقلاب واقعی در شیشه سرامیک» است.
به گفته او «این گاز دارای سطح ضد خش است و تا چهار برابر کمتر از مدل معمولی در آن خط و خش ایجاد میشود. همچنین تمیز کردن آن در مقایسه با اجاقهای معمولی دو برابر آسانتر است.
اینها وسایلی هستند که انرژی و آب کمتری نسبت به محصولات مشابه مصرف میکنند.
آقای گایزلر درباره قابلیتهای ماشین لباسشویی شرکت الکترولوکس نیز میگوید: «این محصول ۳۰ درصد کمتر از بهترین ماشین لباسشوییدارای برچسبA موجود در بازار، در مصرف انرژی صرفه جویی میکند.»
بنابر اعلام این شرکت «این ماشین لباسشویی ۶۰ درصد کمتر از یک ماشین لباسشویی معمولی آب مصرف میکند.»
کریس برام، مدیر عامل بخش اروپای شرکت الکترولوکس میگوید: «آنچه ما مشغول انجام آن هستیم در واقع پاسخ به نیاز مصرفکننده است. آمار نشان از آن دارد که بیش از ۷۰٪ مصرفکنندگان مایلند از لوازم برقی کممصرف استفاده کنند.»
خانهها و آشپزخانههای آینده میدان رقابت تولیدکنندگان لوازم برقی خواهد بود. کاهش مصرف انرژی با توجه به بالا رفتن قیمت آن در سطح اروپا، چالش اصلی پیش روی تولیدکنندگان است.
رونمائی از تلویزیون عظیم تا یخچال دوربینداردر نمایشگاه فناوری برلین
1403/7/30 17:42
1403/7/2 15:18
1403/5/9 9:48
1403/3/10 18:29
1403/3/7 19:50
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
نام *
ایمیل *
وبلاگ
دیدگاه
سخن سردبیر
سخن تازه
سخن داغ
شهرهای شمالی
گوناگون
ادبیات
نیم نگاه
دلمشغولی ها
خواب ننه آقا
بسته خبری
دلنوشته ها
سرگرمی ها